Procedura reklamacyjna

Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest dowód zakupu towaru (faktura), który otrzymujecie Państwo w momencie odbioru towaru.

Gwarancja obejmuje usuwanie lub wymianę takich towarów, których wady fizyczne powstały z przyczyn tkwiących w samym towarze, a stanowią w szczególności wady produkcji, wady materiałowe lub konstrukcyjne. Warunkiem uznania reklamacji jest przedstawienie reklamowanego wyrobu wraz z jego kartą gwarancyjną lub kuponem gwarancyjnym oraz dowodem zakupu (faktura) w terminie 30 dni od dnia wykrycia wady.

GWARANCJA NIE OBEJMUJE TOWARÓW, W KTÓRYCH UJAWNIONO WADY SPOWODOWANE:

  • nieprawidłowym przechowywaniem
  • nieprawidłowym montażem lub demontażem
  • zastosowaniem wyrobu niezgodnie z przeznaczeniem
  • eksploatacją niezgodną z zaleceniami producenta
  • uszkodzeniem mechanicznym
  • samodzielną naprawą towaru


PONADTO:

  •  dla towarów oznaczonych numerem serii, uznanie gwarancji uzależnione jest od widoczności i nie uszkodzenia numeru serii
  •  reklamacja winna być rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego produktu
  •  w przypadkach związanych z koniecznością przeprowadzenia specjalistycznych analiz termin rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu
  • sprzedający ma obowiązek poinformowania reklamującego o fakcie wydłużenia przed upływem 14 dni od daty przyjęcia reklamacji wyrobu
  • termin związany z koniecznością przeprowadzenia specjalistycznych analiz nie może przekroczyć 40-tu dni od daty przyjęcia reklamacji