Procedura reklamacyjna
Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest dowód zakupu towaru (faktura), który otrzymujecie Państwo w momencie odbioru towaru.
Gwarancja obejmuje usuwanie lub wymianę takich towarów, których wady fizyczne powstały z przyczyn tkwiących w samym towarze, a stanowią w szczególności wady produkcji, wady materiałowe lub konstrukcyjne. Warunkiem uznania reklamacji jest przedstawienie reklamowanego wyrobu wraz z jego kartą gwarancyjną lub kuponem gwarancyjnym oraz dowodem zakupu (faktura) w terminie 30 dni od dnia wykrycia wady.
GWARANCJA NIE OBEJMUJE TOWARÓW, W KTÓRYCH UJAWNIONO WADY SPOWODOWANE:
- nieprawidłowym przechowywaniem
- nieprawidłowym montażem lub demontażem
- zastosowaniem wyrobu niezgodnie z przeznaczeniem
- eksploatacją niezgodną z zaleceniami producenta
- uszkodzeniem mechanicznym
- samodzielną naprawą towaru
PONADTO:
- dla towarów oznaczonych numerem serii, uznanie gwarancji uzależnione jest od widoczności i nie uszkodzenia numeru serii
- reklamacja winna być rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego produktu
- w przypadkach związanych z koniecznością przeprowadzenia specjalistycznych analiz termin rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu
- sprzedający ma obowiązek poinformowania reklamującego o fakcie wydłużenia przed upływem 14 dni od daty przyjęcia reklamacji wyrobu
- termin związany z koniecznością przeprowadzenia specjalistycznych analiz nie może przekroczyć 40-tu dni od daty przyjęcia reklamacji